woensdag 25 februari 2015

Welkom op huisjeaandehaven

Wat leuk dat je een kijkje komt nemen op mijn blog!
Mijn naam is Mariëlle, 32 jaar oud en ik woon samen met mijn twee katjes (Sammy+Rosie) in een jaren '50 huisje aan de haven. Een bijzondere plek om te wonen. Zo zie ik dagelijks de bootjes voorbij varen! :)



Op mijn blog deel ik mijn liefde voor interieur, styling en fotografie. Dit is waar ik mijn creativiteit in kwijt kan en wat ik het liefste doe. Ik krijg veel inspiratie van instagram, pinterest en de woonbladen en ik verander dan ook wekelijks wel weer iets in huis. Ik zit eigenlijk altijd vol ideeën! Ook bezoek ik graag woonwinkels en vind ik het leuk om kringloopwinkels af te struinen op zoek naar 'verborgen schatten' :)

Mijn woonstijl is te omschrijven als een mix van scandinavisch en industrieel. Ik houdt van een strakke, rustige basis, maar ook van spullen met een verhaal. Verder houdt ik van low budget oplossingen en DIY-projectjes. Het lijkt me erg leuk om dit alles met jullie te delen!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten