woensdag 2 december 2015

November collage

Wat is het heerlijk om weer even terug te blikken met deze collage.
Want hoe cliché het ook klinkt, ..de tijd vliegt echt voorbij!
Het is gewoon alweer december. De laatste en meest feestelijke maand van het jaar.
Ik heb ook ontzettend veel zin om mijn huis om te toveren in kerstsfeer, maar eerst ..even een terugblik op november.



De instaswap
November begon voor mij met de instaswap en ik heb hier in mijn vorige posts al wat uitgebreider over geschreven. ( informatie hierover vind je ook op www.instaswap.nl ).
Het was heel spannend om te wachten op het pakketje dat iemand voor mij gemaakt had, maar ik vond het zelfs nog spannender wat mijn swapmaatje van haar pakketje zou vinden!
Gelukkig viel het in de smaak en ik heb er ontzettend veel plezier aan beleefd met het samenstellen en inpakken van het pakketje. Ook ben ik zelf erg verwend met ontzettend leuke en lieve spulletjes, waaronder het witte veertje van steen. ( zie foto in het midden ).

De groene fles
Vervolgens was het ook de maand van meerdere bezoekjes aan de kringloop! Daar wordt ik zo blij van. Ik vind hergebruik heel belangrijk en draag daar graag mijn steentje aan bij. Zo breng ik geregeld spulletjes naar de kringloop, maar uiteraard kom ik ook altijd weer met iets anders terug! :D Deze maand had ik helemaal veel geluk, want ik vond er een prachtige groene fles voor maar 75 cent. Deze staat nu op mijn tafel te pronken met een mooie bessentak erin. Ik ben er helemaal weg van, want ik vind dat de diepgroene kleur van de fles/vaas heel mooi afsteekt bij mijn lambrisering. En zo zie je maar weer, mooi hoeft niet altijd duur te zijn!

De selfie
Het was ook de maand waarin ik smokkelde met een selfie! :P Ik was getagd op instagram om een zelfportret en wat feitjes te delen. Nu ben ik niet zo van de selfies ( haha, en geef maar toe, ik ben de enige niet! ). Ik sta liever achter de camera dan ervoor, maar door een beetje te spelen met de sluitertijd van mijn camera heb ik toch een foto kunnen schieten waar ik op sta, ..maar waar ik ook nog mee kan leven! :P
Gekkigheid hoor, ik vond het gewoon erg leuk om weer eens te experimenteren met mijn camera. 
En dit was een goed excuus om dat weer eens te doen!

Bijzettafeltjes van marmer
Verder kocht ik deze maand de marmeren bijzettafeltjes van zuiver, waar ik echt al ZOOOO lang verliefd op ben! Ik ben dol op marmer. Voor mij is het echt een tijdloze trend.
Helaas was de grootste beschadigd aan het blad en heb ik deze terug moeten sturen.
Dat vond ik wel erg balen, maar het zijn prijzige tafeltjes en voor dat geld, vind ik, dat ze gewoon volmaakt moeten zijn.
Nu maar weer even sparen voor de grotere, ..want ik heb net gehoord dat mijn auto is overleden.. :'( 
Op zulk nieuws zit je natuurlijk nooit te wachten, maar zeker niet aan het begin van december. 
Daaaaag spaargeld! :(

Het komt uiteindelijk natuurlijk wel weer goed en ik heb er ook wel even over getwijfeld of ik dit wel moest delen. Maar ik ben daar gewoon heel eerlijk in, want het leven is niet alleen maar rozengeur en maneschijn. Soms zijn er ook gewoon nare dingen en dat maken we helaas allemaal mee. Daar kunnen we maar eerlijk over zijn, toch? Dan voelen we ons er in iedergeval niet alleen in. 

Een man in mijn leven.. :)
Als leuke en luchtige afsluiter wil ik er dan nog even aan toevoegen dat er in november een man in mijn leven is gekomen ..en wat voor één! Ik noem hem mister Hunk en met dank aan @viamartine hangt hij nu mooi te zijn in mijn eethoek. Inderdaad, geen vervelend uitzicht als ik mijn ontbijtje nuttig! :P

Dit was mijn maand in een notendop! Ik zie heel erg uit naar december. Ik heb al wat ideeën voor DIY projectjes en ik zie erg uit naar de kerstdagen. Gezelligheid, warmte, samenzijn, even stilstaan bij wat was, lichtjes, sneeuw (??), kerstmuziek, lekker eten en uitzien naar dat wat komt!

Ik wens jullie allemaal een hele gezellige en bijzondere decembermaand toe! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten