maandag 2 november 2015

Oktober collage

Ik ben nu bijna een jaar actief op instagram en ik heb er vanaf het begin af aan een gewoonte van gemaakt om van elke maand een collage te maken.Het komt er op neer, dat ik 9 foto's kies, die mijn maand het beste weergeven. Het is leuk om zo even terug te blikken op al het moois en leuks dat ik heb mogen doen en meemaken.  En het lijkt me leuk om deze collages ook met jullie te delen op mijn blog!Hier is de eerste collage van de maand oktober.


De witte keuken
Ik heb deze maand erg genoten van mijn 'nieuwe' keuken! Deze was voorheen beige, maar heb ik aan het begin van oktober wit geschilderd. Het was wel een werk, maar wat een wereld van verschil is het nu! Ik ben er superblij mee en het is nu ook een stuk makkelijker om foto's te maken van mijn keuken. Mijn zwart/wit servies komt nu veel mooier uit! :'D En toen ik de theedoek met de octopus tegen kwam bij Sissy Boy, kon ik hem echt niet laten liggen! Dat is een beetje de kers op de taart, toch? ..zo'n mooie theedoek! 

De woonbeurs
Verder ben ik (samen met mijn lieve mama) op de vtwonen&designbeurs geweest en daar schreef ik eerder al twee blogs over. Het was zo inspirerend! :)
Het heeft mij zeker beÏnvloed om wat meer 'groen' in huis te halen en ik ben ook aan het nadenken over wat meer kleur in huis. 

Instaswap
Ook had ik me deze maand ingeschreven voor de 'instaswap fall edition 2015'. 
Misschien heb je weleens gehoord van de 'instaswap'. 
Het houdt in dat je iets gaat maken voor iemand die je niet kent! 
En andersom maakt een onbekende iets voor jou. 
Het klinkt misschien een beetje gek, maar het is ontzettend leuk om te doen! 
Je wordt gekoppeld aan iemand die ook een profiel heeft op instagram en via dat profiel kan je een beetje zien wat iemand leuk vind en aan de hand daarvan, ga je aan de slag. 
Je maakt of koopt wat leuks voor diegene, pakt het mooi in en op een bepaalde datum (in dit geval maandag 2 november, ..vandaag dus! Het is me gelukt! Yayy!) doe je het op de post ..samen met heeeeeel veeeeeel andere mensen! :D 
Het is heel inspirerend om via de hashtag (#instaswap2015falledition) te zien hoe iedereen druk is met het maken van zijn of haar swap!

En het leuke is dat je niet weet wie jouw swapmaatje is. Het  blijft dus een verrassing tot het pakketje door de brievenbus valt! Ik doe nu voor de tweede keer mee en ik vind het heerlijk om te doen. Ik kan er veel creativiteit in kwijt en wat is er mooier dan iemand een verrassing te bezorgen?

Natuurlijk was oktober ook een echte herfstmaand! Verkleurde blaadjes vallen van de bomen, paddestoelen schieten uit de grond, het wordt kouder, de dagen worden korter en dus maak je het binnen nog gezelliger!  Ik vind het heerlijk om lekker te cocoonen op de bank met warme plaids, kaarsjes, pepernoten en warme chocolademelk!

Ik denk dat ik dat nu ook maar ga doen! :) 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn oktober collage te zien.
Ik zie uit naar wat november gaat brengen!

Gezellige week allemaal!









Geen opmerkingen:

Een reactie posten