zondag 4 oktober 2015

Droomkeuken op de woonbeurs

Afgelopen week bracht ik een bezoek aan de woonbeurs in Amsterdam.
Het was voor mij de vijfde keer dat ik dit evenement bezocht, maar het blijft een feestje!
Ik kan me er al maanden van te voren op verheugen en ieder jaar ben ik vooral benieuwd naar het vtwonen'huis'. En ik werd weer niet teleurgesteld! ;)

Er zaten mooie industriĆ«le elementen in het huis, maar het had tegelijkertijd ook scandinavische invloeden en het was ook een tikje vintage. ( inclusief oude platenspeler, zo leuk! ) De botanische trend was goed vertegenwoordigd en het materiaal- en kleurgebruik waren warm en mooi. Dit jaar hadden ze voor het eerst ook een 'buitenkeuken' gemaakt en dat zag er zo gezellig uit! Ik had zo aan willen schuiven.. :)



Het deed mij denken aan een zomeravond in de Provence ( daar ben ik overigens nog nooit geweest, maar goed, dat stel ik me dan zo voor. Als ik er nu helemaal naast zit, dan hoor ik het graag! haha :) 
Ik vind de wandtegels uit de vtwonen collectie ook helemaal het einde, zo stoer! En door de combinatie met het (verweerde) hout, het riet en de linnen tafelkleden vormt het een mooi contrast en het wordt het een sfeervol geheel.



De kan met het deksel van kurk, is van de nieuwe ikea collectie. (WISHLIST!!!) Het krukje van kurk op de rechterfoto, is van vitra. Ik vind deze natuurlijke materialen zo mooi. 
Ze stralen warmte uit en met deze materialen, haal je het buitengevoel naar binnen. 
Het gewei ( op de rechterfoto hieronder ) vind ik ook waanzinnig. Ook deze vormt weer een warm contrast met de stoere tegels van vtwonen.



En zijn jullie ook overstag? Grijstinten, hout, veel groen en hier en daar een accent in fris blauw. Stoer landelijk, ik hou ervan! Ik hoop dat ik jullie hiermee een inspirerend kijkje heb kunnen geven in de vtwonen'keuken'.

Gezellige week allemaal!








Geen opmerkingen:

Een reactie posten