dinsdag 2 februari 2016

Januari collage

Dit was een hele leuke maand, waarin heel veel interieurwensen in vervulling zijn gegaan!
Zo kocht ik het marmeren tafeltje van 'zuiver' aan het begin van deze maand. Daarover schreef ik een blog en die kun je hier lezen.



Dé kast!
Nog een grote wens ging in vervulling toen ik de prachtige lockerkast kocht van 'vtwonen'.
Deze kocht ik bij basiclabel, want die hadden een leuke kortingsactie op de kasten deze maand! :) Een gelukje voor mij, want hij stond al heel lang bovenaan mijn wishlist!
Het was wel een klusje om hem in elkaar te zetten (ik had helaas de zijkanten verwisseld en ik kwam hier pas achter toen ik de deurtjes erin wilde schroeven! #dramamomentje), maar ach, als hij dan eenmaal staat, dan heb je ook wel wat! Ik ben er ontzettend verliefd op!!

Veel wit
Het was ook de maand van 'witwonen'. Je ziet het wel aan de collage. Ik wordt de laatste weken weer erg geïnspireerd door interieurplaatjes met veel wittinten en pas dit dan ook steeds meer toe in huis. Het is zo'n tijdloze basis en je kan er zoveel kanten mee op. Ik hou van wit! Het verveelt me gewoon niet.

Op naar de lente
Ik heb deze maand ook elke week verse bloemen in huis gehaald. Dat geeft mij echt al een beetje het voorjaarsgevoel en het brengt dan net heel subtiel wat kleur in huis! Haha, dus toch niet helemaal wit, wit, wit! :D

Shop-a-holic
In de laatste week van januari deed ik nog twee fantastische aankopen, namelijk de ijzeren letter van stoermetaal (foto in het midden, onderste rij) en het prachtige boek van Kinfolk (foto in het midden van de collage). Deze kocht ik hier.

Als ik het zo terug lees, dan kocht ik best wel wat nieuwe dingen deze maand! (waar is nu dat aapje met zijn handen voor zijn ogen?!) Haha, het lijkt zo wel een 'shopblog'!
Maarrr (ter verdediging :P) ik had nu wel een heel goed excuus voor mijn aankopen! Ik heb namelijk begin januari mijn zolder uitgeruimd en toen heb ik 4 grote dozen en 4 vuilniszakken vol naar de kringloop gebracht! En mijn regel voor het kopen van iets nieuws, is altijd: 'iets erin, iets eruit'. (..anders slipt het hier dicht! ;) ) Maar ja, als je dat dan omdraait, dan kan er nu wel weer heel wat in! :P

Al met al een heel mooi begin van het nieuwe jaar! Ik ben benieuwd wat februari brengt! We gaan in iedergeval steeds meer richting de lente! Ik kan niet wachten! :)

Gezellige week allemaal! 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten