vrijdag 27 mei 2016

Nieuwe greepjes voor de lockerkast

Ja, daar ben ik weer! Het heeft weer even geduurd, maar ja, we hebben allemaal weleens een drukkere periode, waarin je niet toe komt aan al die leuke dingen die je wilt doen. Ik ga me daar in het vervolg niet meer al te druk om maken! :) Als ik tijd en inspiratie heb, dan schrijf ik een blog. Zoals vandaag! :D 

Als je me volgt op instagram, dan heb je misschien al meegekregen dat mijn neef afgelopen weekend langs kwam.. mét de accuboormachine! :) Hij heeft een heleboel klusjes voor me gedaan, die ik nu van mijn to-do-list kan strepen. En één van die klusjes was het plaatsen van nieuwe greepjes op mijn lockerkast. 































Rosie wilde wel even poseren voor de kast! ( Daar stond wel voedsel tegenover trouwens! :P #omkoperij ) Maar zijn ze niet mooi? Mijn nieuwe leren greepjes. Ik ben er zo blij mee! :D Ik had al bedacht dat ik leren grepen op mijn lockerkast wilde, nog voordat ik de kast had gekocht! :') Natuurlijk ook mede geïnspireerd door Elvera van Schaik, die haar lockerkast ook leren greepjes gaf. De greepjes zijn van nuinterieur en ik kocht ze via hun website http://www.nuinterieurontwerp.bigcartel.com/

De reden dat ik voor nieuwe greepjes koos, was omdat ik de oorspronkelijke greepjes wat klein vond voor de kast en deze leren grepen zijn lekker groot en stoer en geven de kast een persoonlijke touch.































De leren grepen worden geleverd met boutjes en moertjes, dus je hoeft niet naar de bouwmarkt! ;) We hebben alleen even nieuwe gaten in de kast moeten boren, omdat deze grepen groter zijn dan de oorspronkelijke greepjes. Zoals je op de foto's ziet, vallen ze mooi over de 'oude' gaatjes heen! Je ziet er niks van.

Verder kocht ik nog de prachtige poster 'Plate B // Fig' van Mydeerartshop. Deze had ik al een tijdje op het oog en ik vind het werk van Maaike Koster zo mooi. Ik zou alles wel willen kopen! :) Met verschillende planten heb ik naast de kast een 'urban jungle' gecreeërd. Ik ben dol op deze trend! De mooie poster maakt mijn 'groene hoekje' helemaal af! 































Groen, groener, groenst! :) Ik ben helemaal happy met dit hoekje in de woonkamer!
Wat vinden jullie van mijn nieuwe greepjes? Zijn jullie ook fan van de botanische trend? :)

Gezellig weekend allemaal!




PS. De lockerkast is van vtwonen en ik kocht deze basic label!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten