zondag 2 oktober 2016

Woonbeurs favorieten / deel 1

Afgelopen woensdag bezocht ik de vtwonen&designbeurs in Amsterdam. Ik geloof dat dit de 7e keer was, dat ik de beurs bezocht. Ik vind het elk jaar weer een feestje! Ook dit jaar deed ik weer heel veel inspiratie op en dat wil ik graag met jullie delen. Misschien ben je dit jaar zelf niet geweest of wil je gewoon nog even lekker nagenieten. Dan is deze blog voor jou! Bij deze een greep uit mijn favoriete foto's.



Ik geloof dat iedereen het er wel over eens was, dat het vtwonenhuis echt een DROOMHUIS was! Wat een toppers zeg! Om in een paar dagen tijd zo'n prachtige en inspirerende plek te creeëren. Ik was er echt helemaal weg van.. zucht, zo mooi!



Elke ruimte was een unieke combinatie van stijlen en dat is precies wat ik mooi vind. Hierboven zie je de kinderkamer. Hoe gaaf is die zwarte wand met sterrenstelsels? 









Deze foto's nam ik in de slaapkamer. Ik vind de kleurencombinatie prachtig: de blauwtinten, het vleugje roze en natuurlijk zwart en wit. Ik wordt hier heel happy van! Haha, hebben jullie dat ook? Dat een ruimte je een instant geluksgevoel kan geven en je, je helemaal geïnspireerd voelt? 

Sidenote: Ik wordt er trouwens ook heel hebberig van, want die prachtige tegeltjes, de apothekerskast en eigenlijk alles op het plaatje hierboven wil ik hebben! Haha :')
..Nog even doorsparen! :P


De buitenruimte bij het vtwonenhuis was ook fantastisch! Er stond een megagrote loungebank, gemaakt van pallets. Er lag een prachtig kelimkleed en ik vond de stoere krukjes, gemaakt van sloophout, ook heel gaaf. En zie je die botanische print? Deze is gemaakt door ontwerpster Pernille Folcarelli. Zij maakt echt de mooiste prints! Geïnspireerd door de natuur. Ik ben echt fan van haar werk.

Ik heb nog veel meer foto's gemaakt, maar ik bewaar deze voor een volgende blog, omdat ik bang ben dat het anders een beetje te lang wordt! Hihi ;)

Ik ben heel benieuwd: Ben jij ook op de beurs geweest! En hoe vond je het?
Bedankt voor het lezen en een gezellige week! :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten