zondag 9 oktober 2016

Woonbeursfavorieten / deel 2

Het lijkt alweer zo lang geleden, maar het is toch echt nog maar één weekje terug dat ik over de woonbeurs liep en me vergaapte aan al dat moois! Hieronder deel ik mijn favoriete foto's met jullie en ik begin met mijn persoonlijke favoriet: de droomkeuken uit het vtwonenhuis! Kijk je mee? :)














Wat een keuken! Stoer, eigentijds en een combinatie van oud en nieuw. De hoogglans zwarte tegeltjes, de op maat gemaakte houten kasten, het gigantische krijtbord ( zo leuk!! ), de lichtletters, het blauwe kelimkleed, de bar met de verschillende krukken en dan ook nog een aanrechtblad van koper! Top, top, top! Echt helemaal verliefd op deze keuken! :D
Dus als ik ooit kom te wonen in een oude verbouwde boerderij/schuur ( dromen mag! ;) dan bestel ik deze keuken, haha :')



Ik spotte weer veel ronde tafels op de beurs! Leuk dat deze trend nog even blijft, ..aangezien ik nu zelf ook een ronde eettafel heb! :P





Ook dit jaar weer gespot, ..veeeeeel groen! Yes, ik ben fan ( en aanhanger ;) van de botanische trend! Ik hoop dat we nog heel lang lekker veel planten in huis halen, want én mooi én gezond! Wat wil je nog meer! ;)





Gezellige hoekjes op de beurs en de kleuren op de foto hierboven kwamen overal terug: groentinten, blauwtinten en cognac. Ik vind het een mooie, warme combinatie. Wat vind jij?





Hierboven foto's uit de stand van basic label. Zij hadden wat mij betreft ook echt één van de mooiste en meest inspirerende stands. Het was er ook zo druk, dat ik bijna geen plaatjes kon schieten! Haha, toch nog twee! ;) Dat kleed hierboven staat nu trouwens op mijn ( oneindige, alsmaar langer wordende ) wishlist, ..zo mooi! 

De woonbeurs wordt erg goed bezocht en fotograferen kan dan ook best een uitdaging zijn. Mijn drie tips voor het fotograferen op de beurs zijn: Ga doordeweeks, kom vroeggg en heb engelengeduld, haha :') 



Gepimpte krukjes brengen me op een idee! ..Wordt vervolgd.. ;)



En als afsluiter weer terug in het vtwonenhuis, waar ze deze prachtige zithoek hadden gecreeërd! Ik vind de kleurencombinatie echt gaaf! Het gaat van zwart, naar indigo en azuurblauw. Het is gedurfd, maar zo mooi gedaan dat het toch weer allemaal perfect bij elkaar matched en ja.. nu wil ik dus alles blauw! Haha :'D 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om mijn woonbeursfavorieten te zien. En ik ben heel benieuwd: Wat was jouw favoriet?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten