vrijdag 13 januari 2017

OMG, wat een heerlijke stoel!

Het zal voor veel woonliefhebbers herkenbaar zijn: een liefde voor stoelen! Zelf heb ik er ook een zwak voor. Ik vind het leuk om ze te mixen en ik combineer designstoelen met low-budget vondsten. Nu was ik al een tijdje op zoek naar dé perfecte bureaustoel, eentje die én lekker zat en er nog mooi uitzag ook. Net op dat moment vroeg misterdesign mij om de OMG stoel van Zuiver te reviewen. Wat een geweldige timing! Hieronder lees je alles over deze prachtige stoel!


De OMG stoel is van het Nederlandse merk 'Zuiver'. Mijn marmeren salontafeltjes zijn ook van dit toffe merk. Ze maken zulke mooie producten. Ik ben fan! Ik had deze stoel al eens voorbij zien komen bij blogger Milou Nieuwenhuis en ik vond hem meteen geweldig!

Wat een stoere stoel! Een strak, zwart frame in combinatie met een zitting van stof. Een mooi contrast! De stoel heeft een ergonomische kuipvorm, waardoor hij echt heerlijk zit! Je wilt er gewoon niet meer uit! Haha :') Dus ook voor de mannen meteen een praktische reden om deze stoel in huis te halen! ;) En dan is hij er ook nog in allerlei hippe kleurtjes, zoals groen, grijs, zwart, okergeel, blauw en camel. Dus echt voor ieder wat wils!

Ik koos zelf voor de grijze versie, omdat deze kleur overal in mijn huis past en met mijn veranderdrang is dat echt iets waar ik op let als ik iets nieuws aanschaf. Ik zie hem ook al aan de eettafel staan of in mijn slaapkamer!  En van de zomer, schuif ik hem ook graag aan mijn buitentafel! Ik kan niet wachten! :)




Wat ik ook zo leuk vind aan de stoel, is dat de zitting gecapitonneerd is. Dat geeft de stoel iets klassieks, terwijl het ontwerp weer echt van nu is! Weer zo'n fijn contrast!

En kennen jullie Misterdesign al? Het is een online winkel met een verrassend groot assortiment in design meubels en accessoires. Zo verkopen ze droommerken als HAY, Vitra, Ferm Living, Muuto en nog veel meer. Ze hebben ook twee winkels in Den Bosch, waar je de producten die ze verkopen, zelf kunt uitproberen. Het lijkt me zo leuk om daar eens heen te gaan! Volgens mij kijk ik dan mijn ogen uit! :)



Ik ben zo blij met deze mooie stoel van zuiver. Hij zit zo fijn en dat is voor een bureaustoel echt heel belangrijk! Misschien ben jij ook nog op zoek naar mooie designstoelen of naar een ander design meubel, neem dan zeker even een kijkje op misterdesign.nl. Het aanbod is zeker de moeite waard!

Bedankt voor het lezen van mijn blog! Gezellig weekend allemaal!





Deze blog is geschreven in samenwerking met MisterDesign.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten