vrijdag 6 januari 2017

Mijn goede voornemens voor 2017

Het is alweer 6 januari 2017 ..een nieuw jaar met nieuwe kansen ligt er voor ons. Dit is ook een mooi moment om even terug te blikken op mijn goede voornemens van vorig jaar en om mijn goede voornemens voor het komende jaar met jullie te delen. Lees je mee?



Deze collage met hoogtepunten uit 2016 laat het al zien: Het was een superjaar voor mij! Zo ben ik actiever geworden op instagram en ook op mijn blog. Dit bracht mij nieuwe ideeën, inspirerende samenwerkingen en vooral ook bijzondere contacten met andere interieurliefhebbers. Zo leuk! Natuurlijk is er ook in huis weer het één en ander veranderd! Zo heeft mijn steigerhouten eettafel plaats gemaakt voor een rond exemplaar en heeft mijn werkkamer een metamorfose ondergaan met een lambrisering in de kleur 'denim drift'.

En deze veranderingen stonden niet eens op mijn lijstje van goede voornemens vorig jaar! Oops, haha, dat zegt het al wel een beetje. Soms komt er gewoon iets onverwachts op je pad of krijg je ineens een superplan en tja, dan moet dat toch eerst gebeuren! :)

Wat wel op dat lijstje van goede voornemens stond, was de lockerkast van vtwonen! Ik droomde ervan dat hij in mijn nis zou staan. Dit voornemen kon ik al snel van mijn lijstje vinken en wat ben ik toch blij met deze kast! Hij is mooi, stoer en hij biedt een zee aan opbergruimte. Altijd een opgeruimd huis, ..nou ja, bijna altijd! ;)



Verder stond er op dat lijstje: Grote opruiming houden ( dat heb ik toen gedaan, ..maar het mag inmiddels wel weer! ) én meer foto's in huis. Dit heb ik gedaan door een aantal van mijn favoriete foto's af te laten drukken als polaroids. Dit kan oa bij de hema. Deze kregen een plekje in mijn werkkamer.





Foto's maken je huis persoonlijk en gezellig. Ik wil er het komend jaar zeker nog meer mee doen. Mijn laatste twee voornemens waren het aanpakken van de tuin en de slaapkamers. De tuin is nog niet klaar. Ik heb er dan ook weinig foto's van gedeeld. Wel heb ik een loungebank gemaakt van pallets en zo kon ik alvast lekker in de tuin zitten en genieten van het zonnetje! :)



Dit jaar hoop ik de tuin helemaal af te kunnen maken door de schutting te beitsen en veel planten toe te voegen.
Van de slaapkamers heb ik er inmiddels twee klaar, maar de kleinste nog niet. Dit moet eigenlijk een klein 'kattenparadijsje' worden, waar Sammy en Rosie lekker kunnen spelen en chillen! :) Ik hoop deze kamer binnen drie maanden af te krijgen.

Verder wil ik graag het trappengat aanpakken en mijn eigen slaapkamer. Vooral op die laatste ruimte ben ik helemaal uitgekeken. Vandaar dat je hem ook niet veel meer voorbij ziet komen op instagram! :')



Hier is dan toch een foto van de slaapkamer zoals hij er nu uitziet en alvast een tipje van de sluier: Verf, een steigerhouten ombouw én een nieuwe kledingkast! Oh, dat is eigenlijk het hele plan, geen tipje.. haha, nou ja.. 
Tot zover, mijn goede voornemens voor 2017! En ik laat natuurlijk ruimte voor al die spontane plannen die er straks ongetwijfeld weer in me opborrelen! ;)

Bedankt voor het lezen en ik ben heel benieuwd naar jouw plannen voor 2017?



2 opmerkingen:

  1. Super leuk al die plannetjes! :-) ik ben zo benieuwd! Hier ook vol met ideeën! Zo wil ik de muur achter de bank behangen en meer stoerheid in ons huis creëren. Liefs Greet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ha die lieve Greet, dankjewel voor je leuke reactie! :D Ja, zo heerlijk om nieuwe plannen te maken! Dat geeft zoveel energie! :) Oh, wat gaaf! Ik ben benieuwd voor welk behang je gaat! Spannend zeg! Jouw kennende wordt het vast ook weer erg mooi! :) Gezellig weekend meis! Liefs Mariëlle

      Verwijderen