vrijdag 23 juni 2017

House of products: Hippe hebbedingen

Ik was laatst op zoek naar een leuk, origineel cadeau voor een vriendin die net verhuisd was. Ik vond het best lastig om iets te bedenken totdat House of products op mijn pad kwam. Misschien kennen jullie ze wel van hun instagramaccount @houseofproducts  Het is een webshop waar je superleuke cadeautjes kan scoren in allerlei prijsklassen. Ik ben er heel goed geslaagd en wat ik er vond, laat ik je in deze blog zien. Wie weet doe je zelf ook wat inspiratie op voor een leuk cadeau! ( of iets voor jezelf! ;)



Paperbag
Als ik iemand een cadeautje geef, dan probeer ik erop te letten dat het mooi is en ook praktisch. Het is leuk om iets te geven wat iemand ook echt kan gebruiken. Als jij dat ook belangrijk vind, dan zit je met de paperbags van House of products helemaal goed! Ze zijn er in het zwart, grijs en lichtbruin ( kartonlook ) en in verschillende maten. Voor ieder wat wils dus! En het leuke is dat ze multifunctioneel zijn. Je kunt ze gebruiken voor een plant ( zoals op de foto's ), maar bijvoorbeeld ook als mandje voor tijdschriften, fruit, pollepels, speelgoed, badkamerspulletjes en ga zo maar door. Met deze hippe opberger kan je zeker aankomen!



Hippe keukenspullen
Mijn oog viel ook meteen op de te leuke keukenspullen die House of products verkoopt.
Dit zijn ook hele praktische cadeaus om te geven, want iedereen kan wel een mooie theedoek gebruiken of een fles afwasmiddel. Ik heb met deze producten mijn trolley een kleine restyling gegeven, zodat ik hem nu kan gebruiken in de keuken. Hij stond eerst in de woonkamer.

Mijn stijl
Ik ben echt fan van het merk 'mijn stijl', waarvan ik bij House of products een fles afwasmiddel en een zeeppompje vond. Dit merk laat zien dat zoiets simpels als een fles afwasmiddel er ook gewoon heel mooi uit kan zien. De zwarte tekst op de voorkant maakt het ook grafisch en stoer. Ik hou ervan! Dit wil je echt op je aanrecht hebben staan in plaats van verstopt in het gootsteenkastje! :P 






Posters
Tegenwoordig heeft bijna iedereen wel posters in huis. Het is helemaal hip en ook superleuk, want een poster is gemakkelijk te verwisselen en zo kan je in een handomdraai weer een andere look creeëren. Ook heel origineel om iemand cadeau te geven. House of products verkoopt verschillende posters in mooie pastelkleuren, maar ook in zwart/wit. En laat dat nu net mijn favoriete kleuren zijn! ;) Ik koos voor de stoere 'Hello' poster en deze heeft echt een vriendelijk prijsje. Hij is maar 5,- euro en dat voor een poster van 50x70! Hij past perfect in mijn Ribba lijst van Ikea en hangt nu mooi te wezen bij mijn eettafel.



Tissuedoos 2.0
Jaaaa, wat een uitvinding! Normaal gesproken vind ik tissuedozen echt niet mooi en ik zou ze ook niet in het zicht zetten, maar daar heeft House of products iets op bedacht. Ze verkopen namelijk tissuedozen met superhippe printjes! Ze zijn er met ruitjes, stipjes en in het lichtbruin. ( kartonlook ) Ik wordt er zo blij van als simpele gebruiksvoorwerpen zo mooi zijn vormgegeven. En ook weer voor een leuk prijsje, namelijk 4,-. Echt wel een hip en origineel cadeau.




Natuurlijk verkoopt House of products nog veel meer leuke hebbedingen en voor iedereen is er wel iets te vinden. Het wordt je op de website heel makkelijk gemaakt, want op de homepagina kan je al meteen selecteren waar je iets voor zoekt, bijvoorbeeld voor een geboorte, verjaardag, nieuw huis, baby, kind, vrouw, man enzovoorts.. Er wordt dan een bij jouw wensen passende selectie gemaakt. Superhandig! Dat scheelt je uren zoeken! :) 

Ik hoop dat ik je met deze blog wat inspiratie heb kunnen geven op cadeaugebied. Als je het leuk vind, neem dan zeker even een kijkje in de webshop van House of products en met de kortingscode HOP&HUISJEAANDEHAVEN krijg je ook nog eens 10% korting. Altijd leuk toch!

Dankjewel voor het lezen en een gezellige week!








Deze blog is geschreven in samenwerking met House of products. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten