zaterdag 19 maart 2016

Ik hou van paaseitjes



Het is bijna Pasen en de winkels zijn weer gevuld met paastakken, schattige konijntjes, kuikentjes én chocolade-eitjes! :D
En laat ik voor dat laatste nou net een enorme zwak hebben. Ik ben echt dol op chocola en ik grijp dan ook elk excuus aan om het te eten. Hihi en dit jaar inspireerde het me zelfs om een poster te maken. Het resultaat zie je hieronder.




Het ontwerp is natuurlijk geïnspireerd op de bekende 'Andy Warhol' posters, die je in veel interieurs tegen komt. Ik hou van het simpele zwart/witte ontwerp. Dit maakt de posters stoer en tijdloos. Ik heb de poster gecombineerd met vrolijke bloemen en natuurlijk chocolade-eitjes! Zo kom ik al een beetje in de paassfeer. 
Ik ben benieuwd wat jullie van mijn ontwerpje vinden? En zijn jullie ook zo gek op paaseitjes? :)

Gezellig weekend allemaal!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten