vrijdag 2 december 2016

Jord wood watches: een tijdloos uurwerkje

Wauw, deze scoort heeeel hoog in de categorie 'leukste samenwerkingen van 2016' ;) Ik werd een paar weken terug benaderd door 'Jord wood watches', een bedrijf uit de VS, dat de mooiste horloges maakt van hout. Blij verrast was ik, want naast interieur en styling houdt ik ook erg van fashion. Dus ik hoefde hier niet lang over na te denken! :)



Wat een beauty hé? Nu moet ik eerlijk zeggen dat ik geregeld wordt benaderd voor samenwerkingen en ik zeg lang niet overal 'ja' op. Ik vind het heel belangrijk om dicht bij mezelf te blijven en mijn blog hoeft geen uithangbord van reclames te worden. Een samenwerking moet echt bij mij passen en het moet goed voelen. Als ik het product mooi vind en het zelf ook zou kopen, dan zeg ik ja. En dat is in dit geval zeker van toepassing.

Het horloge is ontzettend mooi én ( wat ik heel fijn vind ) duurzaam. Het is gemaakt van resthout! Ik vind het ontzettend gaaf om te bedenken dat zo'n prachtig product bijdraagt aan een betere wereld. Elk horloge van Jord is handgemaakt en dus uniek. Je kunt zien dat er met veel oog voor detail wordt gewerkt, van de fijne streepjes op de wijzerplaat tot aan het stoere houten kistje, waar het horloge in word geleverd. Alles is met aandacht gemaakt.



Ik houdt zelf erg van stoere horloges met een simpel design. Geen toeters en bellen voor mij, haha :) (Volgens mij is dat in mijn interieur ook wel van toepassing! :') Daarom koos ik voor het model 'Frankie koa & ash'. Een echte eyecatcher die bij elke outfit matched en dat maakt hem tijdloos. Volgens mij zijn houten horloges ook echt een trend op dit moment, want ik krijg zoveel complimenten op mijn nieuwe horloge! Superleuk!

Wat ik ook nog belangrijk vind om te vermelden is dat ik normaal gesproken niks om mijn polsen kan dragen. Van metaal en andere materialen krijg ik altijd uitslag.. :( Maar ik had al eerder gehoord dat je in dat geval een horloge van hout kunt proberen en de geruchten zijn waar, haha, ik heb nergens last van! Yayy! Eindelijk een horloge waar ik niet allergisch voor ben én dan ook nog zo'n beauty! Ik heb trouwens ook vrij dunne polsen  ( ik kan normaliter goed slagen op de kinderafdeling! :P ), maar ook dat was geen probleem. Het horloge wordt namelijk helemaal op maat gemaakt! Wat een service! :)








Ik ben superblij met dit hippe uurwerkje en ik weet zeker dat ik hier heel lang plezier van ga hebben. Als jij ( net als ik ) ook een beetje verliefd bent geworden op deze prachtige horloges, dan heb ik leuk nieuws voor je! Met de feestdagen in het vooruitzicht, mag ik je 25$ korting aanbieden op een horloge van Jord. Via deze link kan je vrijblijvend de korting downloaden https://www.woodwatches.com/g/huisjeaandehaven ( Let op: dit kan maar t/m 18 december en de korting is te gebruiken t/m 28 februari 2017 ) Veel shopplezier!

Dankjewel voor het lezen en een gezellig weekend! :)





Deze blogpost is gesponsord door Jord wood watches, maar dat wist je al! ;)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten