donderdag 29 december 2016

Stoere mand op pootjes

Ik had in mijn tienertijd al de mandjes op mijn kamer staan van dit merk! Ik vond het dan ook erg leuk toen ik werd benaderd voor een samenwerking. Ik heb het over 'Handed By'Dit leuke merk van Nederlandse bodem maakt fairtrade producten van duurzame materialen die het milieu zo min mogelijk belasten. Daar wordt ik heel blij van! En ik mocht één van hun nieuwe producten reviewen, namelijk de 'up', een stoere mand op pootjes. Kijk je mee?



'The only way is up'

De 'up' is een mand die letterlijk de lucht ingaat door de houten pootjes die eronder zijn geplaatst. Ik vond het meteen een bijzonder en origineel ontwerp. Hij is te verkrijgen in 3 verschillende maten en in 5 kleuren! Dat was nog lastig kiezen kan ik je vertellen! ;)

Na wat wikken en wegen koos ik uiteindelijk voor de hoogste variant van 60cm en in de kleur wit/donkergrijs. Ik viel eigenlijk meteen voor de grafische print. Lekker stoer en anders! Ik heb echt een zwak voor printjes en ik vind het erg leuk om deze op verschillende plekken terug te laten komen in mijn interieur. Op de foto hierboven zie je dat ik de prints ook mix. Zo heeft het kleedje een print, maar ook de gestreepte mok en natuurlijk mijn mooie nieuwe mand! :) Als je het in dezelfde kleurstelling houdt, dan kan dit makkelijk, zonder dat het meteen te druk oogt.



Ik koos ervoor om de 'up' een plekje te geven in mijn werkkamer. Hij komt daar goed tot zijn recht, omdat hij mooi afsteekt tegen mijn blauwe muur. Uiteraard heb ik ook al een aantal andere plekjes bedacht, want door de neutrale kleuren kan ik hem overal in huis neerzetten. Ik heb er nu een witte kerstroos ingezet, maar hij is zeker ook geschikt voor andere doeleinden. Je zou hem ook kunnen gebruiken als opberger voor bijvoorbeeld sjaals en wanten of voor tijdschriften!





Voorlopig staat hij nog even mooi te wezen in mijn werkkamer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om wat te lezen over mijn nieuwe aanwinst. Mocht je nog wat meer informatie willen over de nieuwe collectie van 'Handed By', neem dan zeker even een kijkje op de website: http://www.handedby.nl/nl/

Gezellige laatste week van het jaar! :)





Deze blogpost is geschreven in samenwerking met 'Handed By

Geen opmerkingen:

Een reactie posten