donderdag 9 maart 2017

In de spotlight: Iloustrations poster

Via instagram en mijn blog kom ik in aanraking met veel leuke en creatieve mensen.
Mensen die van hun hobby hun werk hebben gemaakt en hun dromen durven na te jagen. Ik heb daar veel bewondering voor. Het lijkt me daarom leuk om een nieuwe rubriek ( jaja ) aan mijn blog toe te voegen, waarin ik deze mensen in de spotlight zet. Deze week gaat de spotlight aan voor 'Iloustrations'.


Ik zal het maar meteen toegeven: ik heb een serieuze instagramverslaving. Ik vind echt niets leuker dan bij mensen binnen kijken en instagram is voor mij een eindeloze bron van inspiratie. Zo kwam ik ook Milou van der Helm tegen, die jullie misschien beter kennen onder haar instagramnaam @iloustrations. Milou wordt gelukkig van creatief bezig zijn en ze heeft van haar hobby haar werk gemaakt. Ze werkt als illustrator / vormgever en ze maakt onder andere ontwerpen voor logo's, visitekaartjes, kaarten en posters.

Ze is ook dol op alles wat met wonen te maken heeft en nu heeft ze deze twee grote liefdes gecombineerd in het ontwerp van een nieuwe poster! Hoe leuk is dat? Deze poster is verkrijgbaar in maar liefst 5 kleuren en het formaat is 40x50cm. Ik had het geluk om hem op de foto te mogen zetten! Ik heb hem zelf in het blauw en hij hangt nu mooi te wezen in mijn werkkamer.



Ik vind het een heel gaaf ontwerp! En de tekst die erop staat 'Love the little things' is me op het lijf geschreven. Ik kan echt enorm genieten van de kleine dingen, het zonnetje dat schijnt, een kopje koffie, de nieuwe vtwonen, mijn kat die een rare sprong maakt, haha, het is te veel om op te noemen! Maar ik geloof echt dat als je kan genieten van de kleine dingen en je dankbaar bent voor wat er op je pad komt, dat je daarin geluk vind. 

Milou schrijft zelf over deze quote: “Love the little things' is mijn levensmotto en ik wil graag dat meer mensen gaan beseffen dat het geluk niet in de grote dingen zit, maar juist in al het kleins."


Toen ik Milou vroeg naar haar plannen voor de toekomst, zei ze, dat ze hopelijk nog veel meer mag doen van wat ze nu al doet. Zo hoopt ze nog meer bedrijven een 'gezicht' te mogen geven met een logo en er zijn ook plannen voor nog meer toffe posters! Ook heeft ze net een winkeltje geopend op etsy en daar kun je haar poster al bestellen: https://www.etsy.com/nl/shop/iloustrations 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om het verhaal achter deze mooie poster te lezen en ik hoop in de toekomst nog veel meer creatieve mensen in de spotlight te mogen zetten. Dankjewel voor het lezen. 
Gezellige week! :)






Geen opmerkingen:

Een reactie posten