donderdag 14 september 2017

Designed by Lotte: hippe kattenspullen

Op zoek naar hippe kattenspullen? Dan zit je bij Designed by Lotte helemaal goed! Zij hebben als doel om mooie, tijdloze en eigenzinnige producten te creeëren die perfect in je interieur passen en waar je huisdier ook nog eens dol op is. Ik ben fan en toen ze mij vroegen om mee te werken aan het nieuwe magazine, zei ik dan ook volmondig: ja! Samen met de katjes mocht ik de nieuwe producten fotograferen. Hieronder geef ik je een kijkje in de nieuwe collectie! 


designedbylotte, blog, designed by lotte, hippe kattenspullen, wonen met katten, binnenkijker, magazine

Nieuwe collectie
Designed by Lotte laat zich bij het ontwerpen van nieuwe producten inspireren door natuurlijke materialen en kleuren. Ik houd hier zelf ook erg van, omdat deze materialen en kleuren passen in elk interieur. Of je nu juist heel kleurrijk woont of juist houdt van wat meer ingetogen. Je kunt met deze mooie producten gewoon niet mis gaan. 

Back to nature
De nieuwe collectie past helemaal bij de nieuwe trends op interieurgebied. Het team van Designed by Lotte heeft zich dit jaar ook laten inspireren door de botanische trend. Ik hou ervan! Zo zit er een prachtig kussentje in de collectie met een print van varens ( Sammy is er dol op! ) en dan is er de krabpaal in de vorm van een cactus!! Zo leuk en origineel! Je zou er toch bijna een kat voor aanschaffen! Hihi ;)


designedbylotte, blog, designed by lotte, hippe kattenspullen, wonen met katten, binnenkijker, magazine

designedbylotte, blog, designed by lotte, hippe kattenspullen, wonen met katten, binnenkijker, magazine

designedbylotte, blog, designed by lotte, hippe kattenspullen, wonen met katten, binnenkijker, magazine

Hip & betaalbaar
Het paperbag mandje waar Rosie in zit, is ook van Designed by Lotte. Ik kende dit materiaal al van opbergmandjes, maar ik had er nog nooit een kattenmand van gezien. Ik vind hem echt heel tof en hij is ook nog eens stevig en uitwasbaar. Ik hou ervan als praktisch en mooi hand in hand gaan. De nieuwe collectie van Designed by Lotte laat zien dat het echt mogelijk is: hippe, betaalbare kattenspullen die ook nog eens echt een mooi item zijn in je interieur. 

Wonen met katten
Mijn katten zijn mijn 'kindjes' en ik heb in mijn interieur dan ook zeker rekening met ze gehouden. Zo heb ik bijvoorbeeld een Ikea bank met afneembare hoezen. Deze zijn makkelijk uit te wassen en als ze echt stuk zijn, dan kan ik nieuwe hoezen kopen. Dat is toch een stuk vriendelijker voor de portomonnee dan meteen een nieuw bankstel aan te moeten schaffen! Verder zijn mijn meubels en stoelen van hout en kunststof. Dat kunnen ze niet snel stuk maken met hun nageltjes. Ik heb één stoel van stof ( de OMG stoel van zuiver ), maar ik heb ze afgeleerd om hier op te gaan liggen. Het is gewoon mijn stoel! Zij hebben al plekjes genoeg! :P

Katten hebben van nature de behoefte om ergens aan te krabbelen en ze zitten ook graag hoog. Dan kunnen ze alles mooi overzien! ;) Een goede krabpaal is dan ook een must! Gelukkig zijn er nu dus hippe varianten, zoals de cactus krabpaal van Designed by Lotte. Verder houd ik bij het kopen van kattenspeelgoed rekening met de kleuren van mijn interieur. Ik vind natuurlijke materialen het mooist, maarrr mijn katten zijn eerlijk gezegd net zo blij met een kartonnen doos of een propje papier! :') Ook van natuurlijk materiaal.. dat dan weer wel.


designedbylotte, blog, designed by lotte, hippe kattenspullen, wonen met katten, binnenkijker, magazine

En dit is het magazine waar ik in sta met een binnenkijker en tips over wonen met katten. Echt heel leuk en bijzonder om jezelf terug te zien in zo'n mooi blad. Het zal verkrijgbaar zijn bij verschillende tuincentra en dierenspeciaalzaken. Dus het kan zomaar zijn dat je het tegen komt als je inkopen gaat doen voor je huisdier! :)

Ik ben heel benieuwd wat jij vind van de nieuwe collectie van Designed by Lotte? En als jij nog tips hebt voor het wonen met katten, dan hoor ik ze graag! Heel erg bedankt voor het lezen en een gezellige week!











Deze blog is mede mogelijk gemaakt door designed by lotte en topmodellen Sammy en Rosie. Mijn dank is groot! :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten