donderdag 28 september 2017

Mister Design Muuto elevated vaas

Heb jij een wishlist? Je weet wel, zo'n wensenlijstje met mooie woonaccessoires, meubels die je eigenlijk nog wel wilt vervangen en gave vintage items waar je graag tegenaan zou lopen. Ik wel! Zo droom ik bijvoorbeeld van een Smeg koelkast, een origineel jielde lampje en een nieuwe bank! Dat zijn producten waar ik echt voor aan het sparen ben, maar op dat wensenlijstje stond ook een hele mooie designvaas die ik al een half jaar op het oog had. In deze blog vertel ik je over de vaas en laat ik je nog iets zien wat ik van mijn wensenlijstje kan strepen.. :)


Mister Design, Muuto, elevated, vaas, Thomas Bentzen, design, designvaas

Muuto elevated vaas
Jaaaa, de muuto elevated vaas ontworpen door Thomas Bentzen. Je hebt hem waarschijnlijk al weleens voorbij zien komen op instagram, want ik ben niet de enige die hem heeft en logisch, want het is echt een beauty! :) Het verhaal achter het ontwerp van deze vaas is ook mooi. De vaas is zo ontworpen dat de bloem die erin staat als het ware op een voetstuk wordt gezet. De voet van de vaas is gemaakt van essenhout en symboliseert de aarde. Het gekleurde glas is mondgeblazen en symboliseert de sierlijkheid van de bloem. Ik vind het zelf altijd leuk om het verhaal achter een object te weten.

De vaas is er in drie kleuren, namelijk roze, groen en grijs. Ik koos voor de grijze variant, omdat deze mooi past in mijn basic interieur en hij combineert evengoed ook mooi met kleur. Dus als ik last krijg van veranderkriebels ( ..en dat gebeurd nogal eens ), dan is deze vaas ook perfect. Ik heb er nu een witte bessentak in staan en dat is echt een topcombinatie, maar echt alles staat mooi in deze vaas. Zelfs leeg is het nog een eyecatcher! :)


Mister Design, Muuto, elevated, vaas, Thomas Bentzen, design, designvaas


Mister Design, Muuto, elevated, vaas, Thomas Bentzen, design, designvaas

Ook ván de wishlist 
Wie mij volgt op instagram heeft het misschien al gezien: ik ben afgelopen weekend in Bergen geweest om woonwinkeltjes te bezoeken en daar vond ik de prachtige kaarten van Pernille Folcarelli. Zij maakt botanische prints ( kaarten, posters, behang! ) en ik ben enorm fan van haar werk. Ik zal er binnenkort eens een blog over schrijven, maar voor nu laat ik je alvast de mooie kaarten zien. Ze matchen heel mooi met mijn nieuwe vaas!


Mister Design, Muuto, elevated, vaas, Thomas Bentzen, design, designvaas

Het is zo leuk om iets van je wensenlijstje te kunnen strepen en zeker als het er al een tijdje op stond. Dan is het extra genieten als je het item hebt. En dat doe ik dan ook! Bloemen kopen was nog nooit zo leuk! ;) Ik ben heel benieuwd wat er op jouw wensenlijstje staat en wat je van deze blog vind? En mocht je zelf op zoek zijn naar een mooie designvaas, neem dan zeker even een kijkje op de site van Mister Design.

Dankjewel voor het lezen en een gezellige week! 











Deze blog is geschreven in samenwerking met Mister Design. Ik werk alleen samen met merken waar ik enthousiast over ben en ik geef altijd mijn eerlijke mening over een product.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten