maandag 11 december 2017

Wooden Amsterdam: Trobla akoestische versterker

Ik zag hem op instagram voorbij komen bij Wooden Amsterdam: de Trobla, een akoestische versterker voor je telefoon. Hij trok meteen mijn aandacht door zijn unieke design. Hij is namelijk volledig gemaakt van hout! Er komt geen electronica aan te pas en dat vind ik bijzonder. Ik was heel benieuwd hoe en óf deze versterker zijn werk zou doen. Hieronder lees je mijn bevindingen! :)

Wooden Amsterdam, duurzaamheid, Trobla, akoestische versterker, review, milieuvriendelijk

Trobla: functioneel & mooi
Om maar meteen met de deur in huis te vallen, Wauw, wat een toffe versterker is dit! Je ziet het op de foto al: de Trobla is supermooi vorm gegeven. Een echte blikvanger in je interieur. Ik vind het ook ideaal dat hij zonder electronica werkt, want je hebt geen gedoe met snoertjes of batterijen. Daarbij komt ook nog dat de Trobla handgemaakt is van gecertificeerd walnoothout en daarmee is het een uniek en duurzaam product. 

Nu hoor ik je denken, ja, dat klinkt allemaal mooi, maar werkt de Trobla ook echt? Het antwoord is: Ja! Hij is ontworpen door drie jonge meubelmakers uit Slovenië met als doel om de muziek uit je smartphone zo optimaal mogelijk tot zijn recht te laten komen. Normaliter klinkt het geluid uit mijn smartphone wat blikkerig, maar als ik hem in de Trobla zet, dan wordt het geluid warmer van klank. Heel fijn om naar te luisteren.

Wooden Amsterdam
Een mooie webshop waar ze design producten verkopen, gemaakt van hout. Ze verkopen er onder andere meubels, woonaccessoires en gadgets. Daarbij vinden ze duurzaamheid heel belangrijk en daarom doneren ze 1% van hun omzet aan Trees for All. Deze organisatie zet zich in voor het planten van nieuwe bomen en ook voor het behoud van bestaande bossen. Het is toch wel heel mooi dat je op die manier een steentje kunt bijdragen aan een betere wereld. Dus als je nog een cadeautje zoekt voor de feestdagen, dan kan ik je de webshop van Wooden Amsterdam van harte aanbevelen! :)

Wooden Amsterdam, duurzaamheid, Trobla, akoestische versterker, review, milieuvriendelijk

Wooden Amsterdam, duurzaamheid, Trobla, akoestische versterker, review, milieuvriendelijk

Wooden Amsterdam, duurzaamheid, Trobla, akoestische versterker, review, milieuvriendelijk

Haha, zoals je ziet, is Rosie ook al fan van de Trobla! ;) Geen wonder, want het is echt een uitvinding! Hij is naast mooi, ook nog eens functioneel en handzaam. Ik sleep hem dan ook overal mee naartoe. Nu kan ik heel gemakkelijk mijn favoriete muziek luisteren onder het afwassen of voor het slapen gaan. Zo fijn! 

Ik hoop dat je het leuk vond om iets meer over Wooden Amsterdam en de Trobla te lezen. En als je nog vragen hebt, dan beantwoord ik ze graag. Dankjewel voor het lezen en een gezellige week! :)








Deze blog is geschreven in samenwerking met Wooden Amsterdam. Ik schrijf alleen over merken en producten waar ik enthousiast over ben en ik geef mijn eerlijke mening in een review.


1 opmerking: